Altid fri fragt til Danmark og Sverige

Schwanen Garten Danmark

Handelsbetingelser

Betaling

Siden schwanengarten.dk er drevet af Fair Fashionista ApS og alle transaktioner på siden sker med Fair Fashionista ApS som modpart. Vi modtager betaling med Visa og Mastercard gennem Stripe (kun kreditkort). Betaling for din bestilling reserveres på din konto, når vi modtager bestillingen, men beløbet trækkes først når pakken afsendes. 

Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inklusive moms.

Fair Fashionista ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Fair Fashionista ApS leverer på alle hverdage. Forsendelser sendes med GLS, DAO eller PostNord, og leveringstiden er typisk 3-5 hverdage for ordrer modtaget inden kl. 12. 

Der tilbydes fri fragt på alle bestillinger.  Fri fragt gælder dog ikke returnering af varer på kundens foranledning. I disse tilfælde opkræves 40kr. for fragt.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten gælder fejl i materiale og/eller fabrikation. 

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert anvendelse af produktet/ydelsen.

Ved reklamation dækker Fair Fashionista ApS returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. 

Ved returnering

Ved returnering rettes forudgående henvendelse til:

Schwanen Garten, Fair Fashionista ApS, Højrupvej 149, 7000 Fredericia

email: hello@schwanengarten.dk

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på  fair-fashionista.dk.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager dine varer. Returretten gælder kun varer i original, ubrudt, emballage. 

Fragtomkostninger (40kr.) for returnering skal du selv afholde. Du kan anvende vedlagte returlabel.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og returnering af varerne skal ske senest 14 dage fra anmeldelse af fortrydelsen. 

Derudover skal du kontakte os på hello@schwanengarten.dk. I din meddelelse, skal du angive dit ordrenummer og gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. 

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt på schwanengarten.dk, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: hello@schwanengarten.dk